Feather polish - Rainbow Dust




Cześć!
Mam coś niesamowitego Wam do pokazania :)
To pyłek od Feather polish, który mieni się milionem kolorów :)!
Pierwszy raz tego typu holo mam na paznokciach i jestem zachwycona! 
O ile efekt syrenki jakoś nie bardzo mną rusza tak pigment holo zmiażdzył mi beret :)!
W słoncu/sztucznym świetle wygląda jak miliard drobnych brylantów. 
Nakładałam go palcem na białą bazę (Feather polish zaleca na czarną), właściwie to na jej warstwę dyspersyjną i całość pokryłam top coatem :)
Proste to jak bułka z masłem a efekt jaki daje przechodzi moje najśmielsze oczekiwania. Póki co jest to mój numer jeden jeżeli chodzi o jakiekolwiek holo, które miałam na paznokciach. Myślałam, że nie znajde nic takiego, ale jednak. Jednak jest.
Serdecznie dziękuję Marcie za możliwość przetestowania tego cuda. Marta jeżeli to czytasz to wiedz, że jeżeli miałabym możliwość to cała okleiłabym się tym pyłkiem. :)
Pyłek dostępny tutaj :)

Zapraszam Was również na insta Feather Polish bo będziecie mogły zobaczyć jak u innych dziewczyn wygląda ten pyłek i że moje zachwyty to nie jest takie moje widzimisię :))!!!
To holo potwierdza moją holoseksualność :)

U mnie na instagramie możecie zobaczyć filmik, ale nie oddaje on całej piękności tego pigmentu :)