ekobieca.pl/ China Glaze - METEOR SHOWER




 
Cześć!
Zacznę od fajnej wiadomości :)!
Otóż do końca grudnia macie kochane moje dziewczyny 10% zniżki na hasło: nailsrevolutions, które trzeba wpisać w odpowiednie pole :)
(nie obejmuje produktów promocyjnych i kosztów wysyłki)
 
 
A teraz chcę Wam pokazać ciekawe zjawisko, które mi się ukazało po przybliżeniu na supermacro (wierzcie mi lub nie, ale nie ingerowałam w żaden sposób w to zdjęcie) ta pomarańczowa poświata to mojej pokojowej lampy sufitowej (normalne światło) i stworzyło super efekt meteorytu jakiejś lawy, no świetne :)! (zdjęcie niżej)
 
Ale co o lakierze. Swatchy macie pełno w internecie, więc ja postanowiłam sobie go położyć na garanatową bazę na bazie peel off (uprzedzam, żeby na tę bazę peel off z MS dawać jednak warstwę odżywki czy czegoś, aby lakier jak np. tutaj granatowy nie zafarbował wam płytki), na to jedną warstwę China Glaze - Meteor Shower (Chineczki są dostępne w drogerii ekobieca.pl za 14,99)
 
 
W oryginalnej wersji bardzo widać te drobinki, więc ja położyłam top. Dwa razy - najgęstszy jaki miałam :). No i udało się mniej więcej uzyskać taflę szkła co mnie niezmiernie cieszy :)
 
 

wow wow wow!


































 
Post o półce już się robi, a czy macie ochotę poznać moje zdanie na temat tego urządzenia :)??