ZILA CROSI - 110

 



Cześć :)
Po krótkiej przerwie wróciłam do Was z lakierowym nudziakiem :)
(to już drugi :) - pierwszy to Zila Cedo
Zila CROSI dostępny w drogeria.pl
Nie rozumiem jednej rzeczy! Dlaczego inne firmy nie biorą przykładu z Zila jeżeli chodzi o pigmentację i możnaby zakończyć mani. Jakbym się uparła to jedna warstwa przykryłaby wszystko :) a dodatkwo nie jest to glut!
 
Swietny nudziak (zdradzę wam tajemnice ze czarny jest kosmicznie czarny :) coś jak ulubiony czarny Simplynailogical :) a mowa o Cult Nails - Nevermore - wydaje mi się, że szły by łeb w łeb :))
dobrze, bo zbaczamy z tematu.. :)
 
Nudziak ma miedziany? pyłek przez co wydaje się dużo cieplejszy niż CEDO i w tym przypadku pyłek jest bardzo delikatnie widoczny co mnie cieszy, bo jest piękny :)
Nazwany jest Crosi - bladoróżowy kolor :)
 
Oczywiście zrobiłam naklejki z lakierem Zila RODO, Zila GOLDEN DROP oraz biały. Niestety nadal nieopanowałam tych naklejek co zaczyna mnie frustrować -.-. Robią mi się bąble i rozmazuje mi czarny kontur WHY!?
 
Oczywiście naklejeczka świąteczna :) wydaje mi się, że fajnie to współgra razem :)