ZILA - 119

 


Cześć :)
 
Ostatnie dni były bardzo ciekawe. W niedzielę złożyliśmy w końcu półeczkę na lakiery, którą się już Wam chwaliłam na FP oraz insta :). Cóż mogę rzec.. no rozrastam się :) Jeżeli chcecie post na temat ile co kosztowało, ile trwało, jak wymierzyć i jakie wymiery to dajcie koniecznie znać :)
 
Nie przerażajcie się kolorami ścian, bo to pomalowana ściana gruntem itp itd, pójda na to regipsy (widać szpary między półką a scianą, ponieważ tam też się muszą zmieścić regipsy), nad półką będzie łuk z halogenami , biurko będzie białe i zupełnie inaczej ustawione, kolorowe kontakty! bielusie ściany :)! dobra, dobra, to w poście o półce jak będziecie chciały :) 



Pisałam na insta, że moje ostatnie hobby to łamanie paznokci. Tak.
Przeszłam na poziom wyzej :) odkroiłam sobie nożem kawałek rożka przez co paznokiec na kciuki musiałam skrócic.. cóż zrobić.. skróciłam tylko jego, resztę narazie zostawiam.
 
 
Powiedzcie mi czy Wy tez macie tak, że w nocy przychodzi do Was nieokiełznana chęć pomalowania paznokci?
No ja tak mam. Wczoraj wyjątkowo mocno wierciła mi dziurę w głowie ("chęć" oczywiście), więc wzięłam Zila - 119 (cała kolekcja na stronie drogeria.pl) i pomalowałam sobie paznokcie. Okej - baza gotowa. No i zaczęły się schody - jak odbić wzór, żeby dobrze wyglądał (cały wzór możecie zobaczyć tutaj. Co się namęczylam, co zmywalam i malowałam od nowa paznokcie.. Siedziałam nad tym 3 godziny. To mi coś nie pasowało, to źle się odbiło, to nie odbiło się całe, to musiałam coś domalować.... i tak w kółko macieju.
 
Efekt końcowy nie zadowala mnie w 100%, ale już nie miałam kompletnie siły walczyć dalej. Czuję się pokonana.
 
Chociaż tyle, że lakier Zila był bezproblemowy. Dwie warstwy na odżywce, na to top, stemple, top :)
Na zbliżeniu widać że lakier ma drobinki, choć na paznokciach ich nie widać. Biały to też nie taka kreda a mleczko, zdecydowanie mleczko :)
 
Dajcie znać czy choć trochę Wam się podoba (nie kopcie "leżącego"). Może kiedyś podejdę drugi raz do tego zdobienia.. póki co macham białą flagą :)