Sophin Gellac - 629 oraz TOP COAT Gellac






Dobry wieczór Wam :)
 
Dzisiaj wyjątkowy post bo dedykowany mojej Mamie. Tak po prostu, bez okazji :).
Chciałam jej przekazać, że bardzo ją kocham i że pamiętam jak malowała paznokcie (zanim uzależniła się od French Manicure ^^) na czerwono. Był to inglot, ale numeru już nie pamiętam. :)
Tak mi się skojarzyło. Czy Wy też macie takie zdobienia, które chciałybyście zadedykować bliskim??
 
 
 
Przejdźmy do lakieru. To Sophin Gellac o numerze 629. Ma żelowe wykonczenie dlatego też widzicie tutaj dwie warstwy. Nie wysychały długo (czas nałożenia bazy peel off na skórki i ich wyschnięcie). Położyłam go na lakier bazowy, ale wcześniej odtłuściłam bardzo dobrze paznokcie jak sugeruje Nam producent. Jak odbiłam stempel z płytki BP-L013 o nazwie Heart Diamond Grids. (kod na 10% zniżki TZL91).
Bardzo spodobał mi się efekt matowych serduszek i zastanawiałam się czy aby kłaść top coat. Dałam i.. nie żałuję. Mani wygląda pięknie. Do stempla użyłam lakieru Wibo Golden Nails, który skomponował się lakierem w błysku idealnie.
 
Jeżeli tylko sprawdzi się po testach w weekend na paznokciach Top Gellac to będzie to mój zamiennik Kwik Kote, którego kompletnie nigdzie nie mogę znaleźć w sklepach. Nabłyszcza cudownie i mam wrażenie, że jeszcze szybciej wysycha niż wyżej wspomniany Kwik.
 
Może moje stemplowanie nie jest na jakimś high level, ale na ten czas w zupełności mi się podobają efekty końcowe i jak widzicie laik nawet potrafi ogarnąć stemple.
 
Przez weekend sobie przetestuję ten duet Gellac. A wy dajcie mi koniecznie znać czy chcecie w weekend post o wszystkich moich płytkach, lakierach stemplowych i narzędziach do tego przeznaczonych, czy chcecie post o bublu roku, może o ulubieńcach ostatnich trzech lat (tak, tyle istnieje mój blog)? a może o maszynce Sanitas do manicure i pedicure? Dajcie znać co Wam odpowiada najbardziej. Wszystkie te posty będą, ale zastanawiam się który Was najbardziej ciekawi.
 
 
Chciałam Was również zaprosić do większej aktywności na portalach społecznościowych typu mój Fanpage na Facebooku czy na Instagramie. Bardzo wiele radości mi daje rozmowa z Wami :)