ZILA FLASH DROP - 130 // HEHE 026 LADY QUEEN BEAUTY

 


Witam Was w to dzisiejsze popołudnie :)
 
Chcę Wam dzisiaj pokazac piękny top holograficzny, który tak naprawdę nadał zdobieniu takiej..hmm.. galaktyczności :).
 
Jest to ZILA FLASH DROP o numerze 130, która jest dostępna w Drogeria.pl. Długo się zastanawiałam jak chcialabym ten top wykorzystać i własciwie pomysł znalazłam u @miawnailart (IG) - zainsirowana jej zdjęciem stworzyłam o to własnie takie zdobienie.
 
 Top Jest bardzo fajny, ponieważ ma w sobie holograficzny pyłek. I co najlepsze.. Jak go nie zamieszamy to ten pyłek w większej częsci opada na dno i tym sposobem możemy sobie stopniować efekt holo na paznokciach! Jednym to może przeszkadzać, mnie natomiast wcale :)! Uzyskałam bardzo delikatny efekt, który mnie niesamowicie zauroczył. Oczywiście spróbuję zrobić jeszcze zdobienie z wymieszanym lakierem, ale to innym razem :)
 
Na czarny lakier Zila - Gloss Onyx położyłam gąbeczką trzy lakiery - Golden Rose Color Expert 37, Hean JUNGLE POP 278 oraz 279 i na to wspomniany wyżej ZILA FLASH DROP. Kolejno odbilam wzór z płytki hehe026 ze sklepu LadyQueen. Całość pokryłam lakierem SOPHIN - Gellac top coat, który staje się z dnia na dzień moim ulubieńcem :)!!
 
Jak Wam się podoba efekt końcowy?
Post lakierowo-stemplowy już jest w wersji roboczej :) - zrobiłam zdjęcia teraz tylko muszę znaleźć czas na opisy i wszystkie informacje :)