SOPHIN - 328 Sophisticated

 

 
Cześć :)
 
No wkurzona jestem niesamowicie. Nie ogarniam tych naklejek ze stempli. Milion bąbli, których na szczęście nie widać gołym okiem, ale na macro mnie niesamowicie denerwują. Dodatkowo to rozmazywanie się bez powodu. Podejdę do tego tematu jeszcze raz bo wpadłam własnie na pomysł, ale jeżeli to nie pomoże to trudno, będa takie jakie są.
 
Użyłam piórka z płytki Russian Doll Sweater, pokolorowałam lakierami Hean na stemplu i całośc pokryłam topem.
 
 
Lakier bazowy bardzo mi przypomina JJ Golden Rose tylko nie ma różowych holo heksów. Dalam jedną warstwę na identycznego koloru bazę. Jak piórka to mniej kropek i wydaje mi się, że całkiem spoko to wygląda. Tak trochę letnie zdobienie, ale kto lakieromaniaczce zabroni :D???
 
 
Post o półce będzie w sobotę lub niedzielę a o maszynce jeszcze chwilę musicie poczekać, bo chcę ją dokładnie przetestować :)
 
Kropeczek nie trzeba był łowić, fajnie schodziły z pędzelka na paznokieć, nie sa również jakoś bardzo nachalne  :) Konsystencja luźna ale nie rozlewająca się :)
Przypominam o rabacie do ekobieca.plNA 10% to "nailsrevolutions"
A do BornPrettyStore na 10% to TZL91