Łapacz snów.


Zdobienie inspirowane :)



Wiem, jestem nudna. 
To już trzeci łapacz snów na moim blogu. Nie moja wina, że tak bardzo lubię ten motyw :)
Jak Anitka Kulikowska dodała zdjęcie na pinterest, to wiedziałam, że musze je mieć na paznokciach.
Delikatnie je zmodyfikowałam pod swój gust :)
Co widzę w internecie jakies zdobienie z łapaczem to myślę sobie - zrobię takie!
No i tym razem przepadłam na maksa bo od razu zmazałam poprzednie kwiaty a namalowałam łapacz.
Użyłam do tego zdobienia tych lakierów Hean co na zdjęciu :).
Jestem niesamowicie nimi oczarowana.
Bardzo dobrze mi się z nimi współpracuje.
Tutaj nieskromnie napiszę, że jeżeli będziecie miały możliwość współpracować z tą firmą to szczerze polecam :).

Uważam, że oryginalne zdobienie jest przepiękne, mam nadzieje, że chociaż trochę udało mi się przyblizyc do oryginały :)