Hean City Fashion numer 180


Hean CF nr 180 i inspiracja zdobieniem Agatki :)








Jak zobaczyłam zdobienie Agatki to wiedziałam, ze przy tym lakierze na pewno zdecyduje się nim zainspirować. Nie chciało mi się robić malutkich listeczków to postanowiłam, że zrobię tylko pare a większych :).
To bardzo fajne, szybkie zdobienie :)
Listki dodały świeżości temu lakierowi :P






Lakierem dobrze mi się malowało paznokcie. Choć potrzebowałam trzech warstw aby przykryć koncówki (nadal są lekko widoczne) ale wcale mi to nie przeszkadza, nie rzuca się to w oczy.  Lakier wysycha w mgnieniu oka i mimo tych upałów nie widze aby bąblował - plus dla niego :) 
Formuła lakieru jest kremowa, bez żadnych dodatków typu shimmer, w miare rzadka, nie pozostawia smug :)
Uważam, że to udana kolekcja, bo kolory są cudowne jak i formuła. Czego chcieć więcej?

Przepraszam Was, że te posty ostatnimi czasy są tak mało treściwe, ale po prostu są wakacje, rzadko siedze w domu, jak już maluje paznokcie to na jeden kolor, paznokcie rosną jak na szalone. 
Jeszcze mam dla Was gotową recenzję Holosia od Born Pretty Store a brak czasu na publikację -.-'
Musicie mi to wybaczyć.
Mimo, że prawie mnie tutaj nie ma, to Was czytam codziennie :)