Znowu kwiaty :)



Inspirowane zdobienie oraz recenzja lakieru Lovely Gloss Like Gel 110.




Nie wiem co mnie tak naszło, że znów kwiatki :D
Wcześniej tak nie miałam :)
Zdobienie jest zainspirowane  Eeeek! Nail Polish! , które wystapiło w poście gościnnym u Lucy s Stash.
Napiszę Wam tak: zauroczyło mnie to zdobienie od pierwszego zobaczenia. Wyczytałam w tym poście, że zdobienie zrobione jest z .płytki/czyli stemple/, a ja nie posiadam żadnych płytek, stempli i innych takich pomocnych rzeczy, tak przyszło mi malowac to ręcznie.
Nie jest to trudny wzór, więc jak widać - udało się. Dodatkowo ma swój urok przez to, że ręcznie malowane :)





Co do lakieru: fajny dwuwarstwowiec, nie smuży, nie bąbluje.. posiada miskroskopijny shimmer, albo tylko tak mi psoci :). Można wśród tych lakierów znaleźć całkiem fajne perełki :). Nie wszystkie są takie fajne, ale większość zasługuje na uwagę :)