Pastelowa Pantereczka :)

Pantereczka wykonana lakierami Hean oraz czarny Lakier Golden Rose :)







Jako, że ostatnio był wysyp panterek (m.in. Tamit i Panna Marchewka) to postanowiłam, że zrobię i ja swoją :). Tamit w swojej wersji podała bardzo fajny pomysł na tło. Cytuję: ' (..) wytłumaczę Wam, na czym polega metoda akwarelowa, przy użyciu której zrobiłam tło dla panterki. Żeby wykonać taki wzorek z różnokolorowych plamek, musimy przygotować: zmywacz, pędzelek- taki zwykły, dość szeroki- oraz lakiery (ja użyłam tych z pierwszego zdjęcia). Kiedy lakier- tło będzie suchy, możemy przejść do akwarelowego wzoru: moczymy pędzelek w zmywaczu, zamaczamy w lakierze i robimy plamki na paznokciu.(...) Po wyschnięciu otrzymujemy delikatne, różnokolorowe tło.''
Tamit napisała to ideanie, nie ma sensu abym się powtarzała :) U siebie mam białe tło i całe paznokcie pokryte własnie w ten sposób.

Tło zostało wykonane lakierami Hean : 171, 177, 178, 179 oraz My Secret - Lavender, czarne - Golden Rose numer 50
A panterke samą w sobie zrobiłam czarną farbką akrylową :)


Może nie jest to idealna panterka, ale przyjemnie się to nosi :). Trochę mi żal będzie zmywać, bo jest urocza :).

Chcę napisać dodatkowo, że denerwuje mnie reklama Regenerum na paznokcie, na której panna ma zrobionego frencha. Ja wiem, że normalne oko na to nie zwróci uwagi, ale MY lakiero/paznokcioholiczki na pewno. Przynajmniej ja. Nie wnikam jak działa ten preparat, może pomaga, może nie, ale ta reklama mnie zdenerwowała..
To tyle.. ^^










 Bransoletka od Born Pretty Store z moim imieniem :)
<333