Matte effect - czyżby? / wczorajsze spotkanie.


My Secret Matte Effect VS Lovely Matte top coat.



Ja i Bopp
Bopp i Agusai


Cześć!
Trochę przesadziłam pisząc ze to było spotkanie małopolskich bloggerek :D
3 Nas były - kto nie dotarł niech żaluje :) 


Zacznę od tego, że to było moje pierwsze takie spotkanie z tego 'światka'
(i mam wielką nadzieję, że nie ostatnie!!! :)))))
Na spotkanie dotrała Marysia tak zwana Bopp oraz Agusia z Kosmetycznie i życiowo.
Przesuperowe dziewczyny, spotkanie nasze trwało ponad 3 godziny choć mi i tak było mało.
W końcu mogłam nawijać o tym co kocham i nikt nie pukał się w czoło z miną  ''co Ty kobieto do mnie mówisz? powinnaś się leczyć'' 
Były momenty, że się niemal przekrzykiwałyśmy, bo jak temat dobry usiadł to MY mamy duzo do powiedzenia :D
Pierwszy raz widziałam woski z Yankee Candle - którze rzeczywiście pięknie pachną i rozumiem dlaczego jest na nie teraz taki szał :)
Dowiedziałam sie również wielu przyjemnych, fajnych rzeczy :)
tych nieprzyjemnych też, ale to juz zostanie między nami.
Dzięki dziewczyny! Po obronie Agusai (trzymamy mocno kciuki 9 październnika o godzinie 14 !!) mam nadzieje, że się spotkamy jeszcze raz i dogadamy to, czego tym razem nie dopowiedziałyśmy itp.
Wieczorem się zastanawiałam dlaczego to spotkanie dopiero teraz wypadło :)
Jesteście fantastyczne :)

Oczywiście nasze spotkanie zakonczyło się zakupami w MEDIQ oraz Rossmanie w Galerii Krakowskiej. Ja zaatakowałam Rossmana w poszukiwaniu Topu Matującego z Lovely.



I o tym własnie będzie dalsza cześc notki.
Bedzie porównanniem My Secret Matte effect z Lovely matte top coat.

 pojemność 8ml.

pojemność 10ml




Mam tutaj na paznokciach jedną warstwę GOLDEN ROSE SELECTIVE numer 50.
Jak widac jeszcze w błysku.
Kolejno od lewej strony (najmniejszego palca) kładłam 
MS, L, MS, L




Jak widac różnica jest kolosalna :O!
Rzeczywiście top z Lovely można nazwac matującym - jest tutaj spełniona obietnica producenta.
Natomiast wykończenie MS jest 'satynowe', delikatne z bardzo widocznym połyskiem

  od lewej:
L, MS, L, MS,



WYBIERAM ZDECYDOWANIE EFEKT MATTU LOVELY :)

i tutaj już moje dzisiejsze paznokcie czyli ADOS (tym razem w świetle dziennym)z Lovely :)