Łapacz snów/ dream catcher.






 Wiem, powtarzam się, ale ten jest ze specjalną dedykacją :)
Wczoraj na istagramie  pytałam się czy ktoś ma ochotę na kolejny łapacz snów (pomalowałam paznokcie lakierem Golden Rose Creme Brulee w którym zakochuje się za każdym razem jak nim pomaluje paznokcie) no i Daria z bloga Nail Mania by Daria napisała, że ma być - pytałam o słodki czy realistyczny - padło na słodki.
No to jest kochana :)
Dla Ciebie specjalnie :)!

Już jeden podobny był :) możecie znaleźć go tutaj.
Nie ogranicza nas w tym zdobieniu nic, ani kolory, ani forma, bo nie musi być to koniecznie kółeczko, może być gwiazdka, trójkąt, co tylko chcecie :)
Ten jest wykonany dokładnie tymi samymi lakierami oraz czarną farbką akrylową.
Wydaje mi się, że jest dużo łatwiejszą wersją tamtego, ale również uroczą. 
'Ma' w sobie 5 dużych kolorowych 'kamieni' i  oczywiscie piórka czy listki jak to ktoś kiedyś mi powiedział :)
Podoba się :)?
Będzie bronił przed koszmarami :)?!