Wibo Wow Glamour Sand numer 1












Pierwszy raz ten lakier zobaczyłam u Panny Em. i wiedzialam, że gdzieś czai się druga dusza tego lakieru, że on jest jeszcze piękniejszy niż go Panna Em. przedstawiła (przepraszam i rozumiem teraz jak trudno jest mu zrobić zdjęcia!! Mam nadzieje, że mi choć troszkę się udało pokazać jego urodę)

To najpiękniejszy piasek jaki widziałam.. nie przeszkadza mi to wcale, że jego czerń troszke bleknie, nie przeszkadza mi to, że na zdjęciach nie widać jego 'iskrzenia'
W czarnej bazie znajduje sie biliard niebieskiego i zielonego brokatu.
Efekt piasku dosyć szybko się pokazuje, aczkolwiek lakier przez jakiś czas jest jeszcze gumowy.
Nie jest too typ brokatowego ostrego papieru ściernego, ale miła pod opuszkiem tekstura.
Cena to 6,99 - bardzo fajnie, bo GR kosztują 12,90.


Jutro jestem w Rzeszowie! 
Jeżeli któraś z Was jest z tamtych okolic to prosze kontakt mail - chętnie się z kimś zobaczę na godzinkę, dwie :)