ZILA Esti - 108

 


 
 
Cześć!
 
Dzisiaj przychodzę do Was z lakierem, do którego miałam już jedno podejscie (na migdalkach, jakiś czas temu) ale wiedziałam, że nie uzyskałam z niego 100% piękności. Tym razem postanowiłam go zmatowić i w takiej wersji podoba mi się najbardziej. poniżej jeszcze macie zdjęcie bez zdobień i w wersji oryginalnej - polysku.
Mówię tutaj o lakierze Zila etsi o numerze 108 z kolekcji Shimmer (dostępność tylko poprzez drogeria.pl) o kolorze stalowym, szarym, antracytowym. Jest piękny i nie da się tego ukryć. Posiada w sobie takie okrągłe płatki jednakowej wielkosci (nie wydaje mi się aby to był brokat)
 
Zmywać moze się ciężej przez to, ale są specjalne techniki, więc nie ma co się bać tego lakieru :)
Dla mnie jest wyjątkowy , elegancki, tajemniczy sam w sobie, więc dodałam mu stempel w kolorze czytsego srebra :)
Na pewno będzie ciekawie wyglądac na dwóch paznokciach z pięciu i dodatkowo jakiś ładny stempelek :)
 
Krycie pełne po dwóch warstwach, konsystencja super (na zdjeciu w połysku jestem jeszcze przed czyszczeniem skórek)
 
co myślicie o takim kolorze na paznokciach?