Błotem w..../ informacje o Krakowskim Spotkaniu Blogerek







Widząc ten lakier pierwszy raz nie zachwyciłam się jego kolorem..
 taki....
błotnisty....
SENSIQUE STRONG & TRENDY NAILS numer 160.
Myślę sobie.. co ja wybrałam.. dlaczego nikt mnie nie powstrzymał.. 
Natomiast na paznokciach? 
TERAZ DLA MNIE TO JESIENNY ELEGANCIK!
Jakby mu srebrne cwieki dodac to miażdzylby mój system.
Nie wiedziałam, że taki kolor spodoba mi sie na moich paznokciach.
Na paznokciach wygląda tak.. nieszablonowo, niestandardowo.. inaczej.. i juz zdarzyłam go pokochać :)
Idealnie pasuje do dzisiejszego dnia..

Dwie warstwy :)




Dziewczyny niektóre już z Was wiedzą, że organizuje spotkanie w Krakowie na 15 blogów. Lista otwarta będzie do 20 listopada i później wybiorę te najlepsze - czytaj: rzetelnie prowadzące bloga, systematyczne, beauty blogerki. 
Spotkanie odbędzie się 14 grudnia w centrum Krakowa.
Organizator:  JA i pomaga mi Agni i Modjus. 
Będzie się działo :D!
Zostawiam Was ze zdjęciami.