Kobo professional - 3 BERLIN







Skróciłam pazurki :) jak ja czasami lubię mieć takie krótkie to sobie nie wyobrażacie :O!
Próbowałam zmienić sobie kształt, ale w żadnym nie czuję się tak dobrze i swobodnie jak w kwadratach :)



Ten kolor bardzo przypomina mi Hean 187 HOT WINE i chyba tak naprawdę to w niewiele je różni od siebie.
 Berlin też jest koloru grzanego wina :) zdecydowanie :)
Dałam dwie warstwy, które bardzo ładnie pokryły płytkę.
W tym egzemplarzu również miałam dobrze wyprofilowany pędzelek i wszystko sprawnie poszło mimo, że to ciemny kolor i nie raz drgnie mi ręka i np mam zalaną skórkę  :)


Zawsze twierdziłam, że ciemne kolory wyglądają pięknie na krótkich paznokciach :)




















Klikając na baner - zostaniecie przeniesieni do notki nt spotkania, które organizuję . :)