Editt Cosmetics - numer 15


Recenzja lakieru termicznego od Editt.





ciepło

zimno


Pojemność 6ml, cena - ja kupiłam za 6 zł (mocno przepłacone), butelka kwadratowa, pędzelek znośny.
Kolor, rożowo-łososiowy. Lakier dwuwarstwowy, w miarę schnący, wykończenie półpołysk.
Polski kosmetyk, etykietka należąca do tych szybko ścierających się.
Nie o tym chciałam pisać..

Chciałam tutaj napisać mniej więcej porównanie Editt do Ferity.
Lakier Editt jest dużo fajniej kryjący od Ferity, nie smuży, nie bąbluje, wysycha dużo szybciej, nie śmierdzi, ale za to jego przejscie kolorów jest duzo słabsze. Ja mam ciepłe dłonie, więc miałam wiecznie łososiowy.
Jak było mi dosć chłodno to nadal był łososiwy, nie doświadczyłam ombre na paznokciach w normalnym noszeniu. Nie wiem dlaczego skoro końcówki są przeważnie zimniejsze od reszty paznokcia.
Ferity dużo fajniej zmienia kolory, jest chyba zrobiony tak, że przy bliższej temperaturze naszego ciała zmienia kolor i czesto w Ferity bylo tak, że dwa palce mialam innego koloru u reki a reszta się zmieniała wraz z czasem do coraz ciemniejszego :) kolor dużo bardziej przypadl mi do gustu w Editt.