Paczka od Testuj Z Creative Magazine/ pierwszy lakier.

Witajcie.
Dotarła do mnie wyczekiwana paczka z TestujZCreativeMagazine, w środku cudeńka, aż mi oczka błyszczą :)
Bardzo dlugo na paczkę czekałam, przez co ta radość z dnia na dzień malała. Bardzo chcę przeprosić za moją postawę zespół TZCM, że na nich wylewałam swe flustracje na pocztę polską.. Nie mam do tej instytucji za grosz szacunku poprzez ich nastawienie na klienta. Jest wiele fajniejszych firm, które nie tylko wyślą szybko i sprawnie paczkę, ale napiszą jeszcze coś fajnego od siebie w mailu. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie ;)


Oto co znajdowało się w paczce:

O.P.I. - Incognito in Sausalito
O.P.I. - A-Piers to be tan
O.P.I. - Peace&Love&OPI
O.P.I.- Havent the foggiest
WIBO Last&Shine lacquer - nr 3
Lovely Nude Nail polish - nr 4




O.P.I. - A-Piers to be tan


O.P.I. - Incognito in Sausalito


O.P.I. - Peace&Love&OPI

 O.P.I.- Havent the foggiest

WIBO Last&Shine lacquer - nr 3

Lovely Nude nail - nr 4


Dzisiaj chcę Wam zaprezentować Lovely nr 4.

Lakiery Lovely bardzo lubię (można przeczytać recenzję o białym lakierze) i cenię za miłą aplikację, fajne krycie, szybkie wysychanie :)!
Temu również niczego nie brakuje, aczkolwiek spotkałam się na dwóch paznokciach z tym, że robiły się grudki, aczkolwiek szybko się upłynniały.
Kolor pasujący do wszystkiego, pięknie komponujący się ze skórą. Posiada delikatne drobinki, których na butelce nie ujrzymy, aczkolwiek już na paznokciach tak - daje to bardzo fajny efekt blasku.
W niczym one nie przeszkadzają, a wręcz dodają uroku.







Bardzo podoba mi się nowy design butelki!
Tak niewiele, a jaki efekt!
Pędzelek jest szerszy, wygodniejszy, ciekawszy :)
Teraz już nie wygląda tandetnie - choć w Rossmanach spotykam się jeszcze ze starym kształtem butelek.
Ubolewam nad tym, że polskie lakiery nie posiadają nazw :<.









 Jestem tym kolorem zachwycona a to dopiero początek! 
Szczerze polecam ten lakier :)!

Lakiery zostały mi udostępnione przez portal Testuj z Creative Magazine, bardzo dziękuję za zaufanie.


Edit:
Zainspirowałam się zdobieniem Darii i też troszkę urozmaiciłam nudziaka :)
Dodałam przezroczystawe hologramowe hex'y które pod odpowiednim kątem zmieniają kolory :)
Niestety na zdjęciach nie raczyły współpracować :<.
Top zbąblował mi niektóre paznokcie :/