Twins.

 Przedstawiam Wam bliźniaki :) dziewczynkę i chłopaczka :)
Lovely  UV Shine  numer 2 - róż
Lovely Gloss Like Gel numer 107 - zieleń


Co ja Wam mogę o nich napisać... :)
Bardzo przyjemnie wiosenno-letnie kolory. 
Niestety nie są to dwu warstwowce same w sobie, więc dałam im białą bazę pod spód i te dwie warstwy rzeczywiście wtedy wystarczyły..
Mimo, że różowy jest typu UV Shine, a Zielony Gloss Like Gel to ich właściwości sa identyczne.
Przyjemna aplikacja, w miare schną, nie potrzebują topu bo pięknie same w sobie błyszczą.
Zielony ma mikrodrobinki połyskujące na zielono-niebiesko, ale trzeba się super przyjrzeć aby je dostrzec :P
 Konsystencja mnie troche zdenerwowała, bo pierwsza warstwa była okej, a druga zaczynała troszkę glucieć (glutowacieć.. gęstnieć,o!)..
Jak dla mnie to sa spoko lakiery, nie każda dziewczyna ma długie paznokcie, więc te koncówki bez bazy moze nie beda aż tak bardzo prześwitywać :)
Ja lubię biała bazę, bo podbija kolory :)

Natomiast wkurza mnie fakt, że w obydwu mam pędzelek w którym niektóre włoski są powyginane we wszystkie strony świata.