Żyć.

Znalazłam bardzo podobne zdobienie, którym się zainspirowałam.


Nie wiem, czy tak jak ja chwilę usiądziecie w ciszy i zastanowicie się jakie jest Wasze życie, czego od niego oczekujecie, co chcecie osiągnąć, czego dokonać?









Nie powiem.. Jedno słowo, a tak wiele znaczeń.


...

Czytałam gdzieś czy słyszałam w jakims filmie, że każdy człowiek ma w swoim życiu jeden idealny dzień i dopiero po paru latach, jak dorosniemy, dojrzejemy dostrzeżemy ten dzień.
Damy mu miano dnia idealnego, dzień, który się nigdy nie powtorzy.
Czy to będą narodziny swojego potomka, czy dzień ślubu, dzień w którym zobaczymy dumę w oczach naszych najbliższych, czy każdy inny dzień?
Tego Wam nie napiszę, nikt Wam tego nie powie.

Ja miałam wiele pieknych dni i mam nadzieje, że ten idealny jest mimo wszystko jeszcze przede mna.
Czasami warto zwolnić i zastanowić się nad znaczeniem tego słowa, jaką ma dla nas definicję, ile to słowo jest wart dla Nas samych.

Życzę Wam pięknych przemyśleń, ciepła na sercu.